poniedziałek, 10 maja 2010

Nowy blog, nowy projekt, nowe pomysły

Witam serdecznie na moim blogu.

Po kilku latach przerwy postanowiłem wrócić do takiej formy, przekazu. Czasem oprócz pokazania zdjęcia chciałoby się coś powiedzieć.  Nie zmienia to jednak faktu, że najważniejsza i tak będzie tu fotografia i to za jej pomocą będę chciał jak najwięcej przekazać. Nigdy nie byłem typem pisarza, a mój umysł zawsze przejawiał bardziej ścisły charakter. W szkole obrywałem za brak wodolejstwa, co w połączeniu z dość zwięzłym charakterem pisma owocowało za krótkimi (zdaniem większości nauczycieli) wypracowaniami. 

Tyle odnośnie bloga, teraz przejdę do części ciekawszej, czyli nowego projektu. Ci co mnie znają wiedzą, że niecałe 5 miesięcy temu zakończyłem swoje 365 dni, wielokrotnie też mówiłem, że nieprędko na coś takiego się porwę. Ostatnio odczuwam jednak brak bata nad sobą, a takowy bardzo mi się przydaje. Stąd pomysł na nowy projekt w idei podobny, ale mniej czasożerny. Tym razem będą to "52 tygodnie", czyli:
  • jedno zdjęcie tygodniowo,
  • za każdym razem będzie to autoportret,
  • z pokazaniem co i jak od kuchni w formie video.
Jeżeli ktoś ma jakis pomysł, chciałby żebym zaprezentował jakąś technikę piszcie, a w miare możliwości postaram się to zrobic.

A już zaraz Tydzien 1 :)

Blog nie będzie się ograniczał tylko do projektu, bedę na nim prezentował inne swoje foto-dokonania :)

Zapraszam

PS: No i żeby nie było tak całkiem bez foty to poniżej wrzucam starocia :)

Day 322 | 365 - The Usual Suspect


9 komentarzy:

  1. nooo barwo barwo zacnie zacnie, teraz bede miala podwojny bat, co prawda Tobie nie dorownam ale tym zarem mam nadzieje sprawe prwadzic rownie dobrze i zakonczyc rownie zacnie:)
    i will be watching :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, pozdrawiam, bede sledzil

    OdpowiedzUsuń
  3. No no Macio żeby Ci się te wszystkie loginy i hasła nie pomiksowały:)
    Pozdrawiam i do zakładek wędruje BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  4. się zapowiada ciekawie. robię podobny "projekt", z tym, że komórką, bez całej tej otoczki psowej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations on your new blog! Guess I'll have to brush up on my Polish now ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maciej Twoje zdjęcia są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń