niedziela, 30 maja 2010

Tydzień 4|52 - Tam i tu

Ani się obejrzałem, a kolejny tydzień minął. Tym razem będzie dyptyk. Będą to pierwsze zdjęcia w projekcie zrobione wyłącznie przy świetle zastanym. Zero lamp błyskowych nie oznacza jednak braku kontroli nad światłem. Kilkukrotnie spotkałem się z wypowiedziami, na poratalach i forach w stylu, chciałym robić takie zdjęcia, ale nie mam tylu lamp, albo nie mam ani jednej lampy. Robiąc pierwsze zdjęcie, chciałem pokazać, że bez lamp można bardzo wiele.  Okno jest wspaniałym źródłem swiatła i można nad nim zapanować i dostosowywać je do własnych potrzeb (patrz film poniżej).


Zapraszam na film.


Wielkie dzięki dla Rafała Pietrzakowskiego za pożyczenie do testów Nikkora 50/1.4G

1 komentarz:

  1. ja tam nie posiadam jeszcze lamp i staram się sobie radzić :P zdjęcia jak zwykle fajne i dopracowane :-)

    OdpowiedzUsuń